In december 2012 gaat de nieuwe concessie van de Stadsregio Arnhem-Nijmegen van start. Naast de busdiensten in de regio, valt ook de treindienst Arnhem – Doetinchem onder de concessie. Al het openbaar vervoer in de regio rijdt voortaan, ongeacht de vervoerder, de merknaam Breng. Ook krijgt het materieel, personeel, website en straatmeubilair dezelfde witte huisstijl met blauwe en roze accenten. In 2015 houdt de stadsregio formeel op te bestaan en valt de verantwoordelijkheid voor het openbaar vervoer in de regio onder de provincie Gelderland. De merknaam Breng blijft echter bestaan. In december 2022 gaat het vervoer van Breng op in de nieuwe concessie Rijn-Waal. De concessie valt net als de andere nieuwe concessies in de provincies Flevoland, Gelderland en Overijssel onder de nieuwe RRReis-formule.

In augustus 2009 wordt bekend dat Connexxion-dochter Novio voor de periode 2010-2012 de nieuwe korte concessie voor de Stadsregio Arnhem-Nijmegen gaat verzorgen. Tegelijkertijd wordt de nieuwe merknaam voor de concessie: Breng geïntroduceerd. De naam en de bijbehorende huisstijl verschijnen, ongeacht de vervoerder, op al het materieel en aanverwante zaken. De naam van de daadwerkelijke vervoerder wordt zelfs niet vermeld op het materieel, de website en het straatmeubilair. Ook het personeel draagt kleding in de huisstijl van Breng: wit met blauwe en roze accenten. De korte concessie is bedoeld als aanloop naar een tienjarige concessie voor de periode 2012-2022 waarin, naast de bussen in de stadsregio, ook de treindienst Arnhem – Doetinchem is opgenomen. Op 14 juli 2011 werd bekend dat Connexxion-dochter Hermes de nieuwe concessie vanaf 9 december 2012 mag uitvoeren.

Voor de treindienst tussen Arnhem en Doetinchem bestelt moederbedrijf Connexxion negen driewagenstellen van het type GTW. De stellen hebben, net als de bussen, de witte kleurstelling van de Breng Direct-formule. Terwijl de bussen die vanuit Nijmegen ingezet worden roze daken hebben, krijgen de treinen, net als de bussen die vanuit Arnhem rijden, blauwe daken. De treinstellen krijgen in aansluiting op het andere spoorwegmaterieel van de Connexxion de nummers 5041-5049. De treinen rijden, als toevoeging op de treindienst van Arnhem naar Winterswijk van Arriva, doordeweeks tot ongeveer 20:00u een halfuursdienst tussen Arnhem en Doetinchem. Volgens de eisen van de Stadsregio bestaan de spitstreinen uit combinaties van drie treinstellen.

Per 1 januari 2015 houdt de Stadsregio officieel op te bestaan. De verantwoordelijkheid van de concessie gaat hierbij over naar de Provincie Gelderland. De naam Breng blijft echter bestaan. Op de treinstellen maakt de naam van de opdrachtgever Arnhem-Nijmegen plaats voor die van de provincie. Na de overname door de provincie komt de eis voor de lange treinen in de spits te vervallen. Omdat de treinstellen hierna vrijwel alleen nog in tweetallen rijden, zijn niet alle treinstellen nodig. Vanaf september dat jaar huurt Veolia twee stellen als versterking op de Maaslijn. In december 2016 verhuizen de overbodige stellen naar de Valleilijn waar Connexxion ze nodig heeft. De dieselstellen rijden hier tot de komst van twee nieuwe FLIRT-treinstellen in februari 2018. Vanaf de zomer van 2019 versterken twee stellen enige tijd de Gelderse vloot van Arriva. Het tweetal rijdt voornamelijk op de Betuwelijn.

Begin 2019 wordt bekend dat het aantal concessies in de provincies Flevoland, Gelderland en Overijssel van zeven wordt teruggebracht naar drie. De drie concessies krijgen de nieuwe merknaam RRReis. De naam wordt geleidelijk ingevoerd bij het ingaan van de nieuwe concessieperiodes in de verschillende regio’s. De bussen, treinen en andere uitingen krijgen hierbij de nieuwe huisstijl met paarse, blauwe en groene accenten. De huidige Breng-concessie wordt in december 2022 samen met de concessies in een deel van de Achterhoek, de Veluwe en Rivierenland ondergebracht in de nieuwe concessie Rijn-Waal. Hiermee verdwijnt de merknaam Breng na ruim een decennium alweer van het spoor. De Treinen van RRReis krijgen volgens plan aan de buitenzijde grote kleurvlakken. Ook het interieur krijgt de kleuren van RRReis. Bovendien wordt de voor de hand liggende productformule ‘trein’ op de treinen vermeld. Het is nog niet bekend wanneer de negen Breng-treinstellen de nieuwe huisstijl krijgen.

De naam RRReis verschijnt in december 2020 als eerste in Salland en op de Veluwe. Keolis rijdt vanaf die periode de busdiensten in de regio IJssel-Vecht onder de nieuwe merknaam RRReis. De concessie Rijn-Waal is in december 2022 de volgende concessie die aan het RRReis-netwerk wordt toegevoegd. Hiermee komt een eind aan de merknaam Breng.

Op de afbeelding hierboven een voorbeeld van de RRReis-huisstijl voor GTW-treinstellen volgens de zogenaamde Brandguide RRReis.

Op de foto boven dit artikel: Vanaf half augustus 2019 huurt Arriva enige tijd twee Breng-treinstellen van Connexxion. De stellen rijden voornamelijk op de Betuwelijn. Treinstel 5041 is op 21 augustus 2019 ter hoogte van Dodewaard onderweg naar Tiel.